loading...

منوی درسترسی

دریافت کاتالوگ
دریافت کاتالوگ ثبت نام / ورود

پک بهداشتی هتل از جمله پک‌های بسیار کاربردی و ضروری در هتل‌ها به حساب می‌آید. در این پک بهداشتی اقلام مختلفی وجود دارد که می‌تواند نیاز مسافران را برطرف کند. اما پک‌های بهداشتی هتل چه ویژگی‌هایی دارند؟ در این پک‌ها چه اقلامی وجود دارد؟ آیا ارائه این پک‌های بهداشتی در هتل‌ها الزامی است؟ این پک‌ها تاثیری در جلب رضایت مشتری دارد؟

در ادامه توضیحاتی در پاسخ به تمامی سوالات ذکر شده و همچنین نکات مهم در خرید پک بهداشتی برای هتل ارائه می‌دهیم. 

آشنایی با پک بهداشتی هتلی

آشنایی با پک بهداشتی هتلی

با گسترش صنعت گردشگری و هتلداری، ارائه اقلام بهداشتی تک نفره به منظور رفاه گردشگران و همچنین پیشگیری از برخی مشکلات در هتل‌ها الزام پیدا کرد. در پک‌های بهداشتی هتلی اقلام مختلفی نظیر: مسواک، خمیر دندان، شامپو سر و بدن (تک نفره)، صابون، دمپایی، ملحفه، رو بالشتی، شانه، سوهان ناخن، پولیش یا واکس کفش، پاشنه کش و... وجود دارد. به همراه داشتن این لوازم در سفر می‌تواند حجم زیادی از چمدان یا کیف را به خود اختصاص دهد. 

در این راستا بسیاری از شرکت‌ها این محصولات را به صورت یکبار مصرف در پک‌هایی خاص برای هتل‌ها و مسافرخانه‌ها با قیمت‌هایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه آماده کرده‌اند. از مهم‌ترین مزایای پک بهداشتی برای هتل‌ها می‌توان به وجود انواع اقلام مصرفی و کاربردی، امکان چاپ لوگوی هتل، افزایش رضایت مشتریان، قیمت بسیار مناسب و ... اشاره داشت. 

در برخی از هتل‌ها، اقلام مصرفی دیگری نیز در پک‌های بهداشتی قرار می‌گیرد که شامل: کیت خیاطی (چند رنگ نخ، سوزن و دکمه)، کلاه حمام، تیغ اصلاح یا ژیلت می‌شوند. جالب است بدانید که اغلب این پک‌ها با توجه به نیاز و سلیفه مشتریان و گردشگران تولید و بسته‌بندی می‌شوند. 

آشنایی با لوازم بهداشتی کاربردی و مناسب برای هتل ها

آشنایی با لوازم بهداشتی کاربردی و مناسب برای هتل ها

همانطور که اشاره شد، اقلام موجود در پک بهداشتی هتلی با تنوع بالایی ارائه می‌شوند. به همین دلیل ویژگی لوازم و اقلام در پک های بهداشتی هتل‌ها می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند. در ادامه توضیحاتی در خصوص لوازم کاربردی و ویژگی‌های آن‌ها برای ایجاد یک پک بهداشتی هتلی مناسب و ایده‌آل ارائه می‌دهیم. 

رو بالشتی یکبار مصرف

رو بالشتی یکبار مصرف یکی از بهترین و کاربردی‌ترین لوازم موجود در پک های بهداشتی هتلی به شمار می‌رود. البته این محصول نه تنها در هتل، بلکه در بسیاری از مکان‌ها مانند: منزل، درمانگاه‌ها، قطار و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. رو بالشتی‌های یکبار مصرف حتما باید از الیاف بهداشتی و ضدعفونی‌شده باشند تا مصرف‌کننده دچار حساسیت نشود. رو بالشتی یکبار مصرف لطیفان تمامی استانداردهای لازم را دارد. 

در پروسه تولید این محصول بر اساس اصول بهداشتی، از الیاف پنبه ضد باکتری و مقاوم ساخته شده است. به همین دلیل بسیاری از هتل‌ها برای جلب رضایت مشتریان خود، این محصول را در پک‌های بهداشتی خود قرار می‌دهند. این رو بالشتی‌ها پس از یکبار استفاده، دور انداخته می‌شوند. از ویژگی‌های رو بالشتی یکبار مصرف لطیفان می‌توان به خاصیت ضد حساسیت، ضد عفونی شده، ضد باکتری، وزن کم، ابعاد مناسب، جنس باکیفیت، نرم و لطیف، طراحی استاندارد و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره داشت.

نکته: این رو بالشتی تنها به منظور یکبار استفاده طراحی شده است. به همین دلیل پس از یکبار استفاده باید آن را دور بیاندازید. 

نحوه استفاده از این محصول بسیار راحت است. به این صورت که رو بالشتی را باید به گونه‌ای بر روی بالشت بیاندازید که تمام سطح بالشت پوشانده شود. 

جهت تهیه و خرید ست ملحفه و روبالشتی یکبارمصرف لطیفان به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

ملحفه یکبار مصرف

ملحفه یکبار مصرف به منظور رعایت بهداشت و پیشگیری از انتشار آلودگی‌ها و بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین علت این محصول می‌تواند در هتل‌ها و مکان‌های شلوع بسیار کاربردی و ایده‌آل باشد. در پروسه ملحفه یکبار مصرف لطیفان از پارچه بافته نشده استفاده می‌شود. به همین علت از مقاومت و کشسانی بسیار بالایی برخوردار است. تهیه ملحفه یکبار مصرف در رول‌هایی با سایزهای مختلف امکان‌پذیر است. 

جالب است بدانید که پارچه این ملحفه بسیار با کیفیت بوده و با محیط زیست سازگار است. ویژگی‌های ملحفه یکبار مصرف لطیفان شامل: دارای خواص ضد میکروبی به منظور جلوگیری از انتشار آلودگی‌ها، استحکام و مقاومت بالا، وزن سبک، حجم کم، ابعاد مناسب، طول عمر بالا، امکان چندین بار استفاده در صورت نیاز، قیمت به صرفه و پایین می‌شود. برای استفاده از ملحفه یکبار مصرف باید رول را در انتهای تخت قرار دهید. سپس آن را اندازه طول باز کنید.

جهت تهیه و خرید رول ملحفه یکبارمصرف لطیفان به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

ست ملحفه و رو بالشتی یکبار مصرف

ست ملحفه و رو بالشتی یکبار مصرف در لیست بهترین و کاربردی‌ترین لوازم مصرفی در هتل‌ها قرار می‌گیرد. این محصول به منظور پوشش بالشت، تشک و تخت خواب در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. ست ملحفه و رو بالشتی یکبار مصرف لطیفان بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت طراحی و تولید شده است. به همین دلیل می‌توانید این محصول کاربردی را در پک‌های بهداشتی هتلی قرار دهید. 

با این ست، نگرانی مسافران و گردشگران برای بهداشتی بودن محل خواب از بین می‌رود و تجربه اقامت آرامش‌بخشی را برای آن‌ها رقم می‌زند. پارچه ملحفه و رو بالشتی لطیفان دارای جنس نرم و مقاومی است. به همین دلیل الیاف آن به راحتی پاره نمی‌شوند. شستشوی این محصول راحت بوده و میزان جذب آلودگی آن بسیار کم است. 

از مهم‌ترین ویژگی‌های ست ملحفه و رو بالشتی لطیفان می‌توان به جنس نرم و لطیف، ابعاد مناسب، وزن سبک، بسته‌بندی باکیفیت، مقاومت بالا در برابر انواع آلودگی‌ها، باکتری‌ها و انتقال بیماری، مناسب برای افراد دارای حساسیت‌های پوستی، بیماران، کودکان، تولید شده از مواد ضد عفونی شده و بهداشتی و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن اشاره داشت. 

نکته: کاربرد اصلی ست ملحفه و رو بالشتی در جلوگیری از انتقال آلودگی‌ها، بیماری‌ها و عفونت‌ها است. به همین علت این محصول پس از یکبار استفاده باید دور انداخته شود. 

جهت تهیه و خرید ست ملحفه و روبالشتی یکبارمصرف لطیفان به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

انواع حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف هتلی در انواع مختلفی از نظر گرماژ و کیفیت تولید می‌شوند. در تولید حوله‌های یکبار مصرف فست درای از الیاف مرغوب و بهداشتی استفاده شده است. دقت داشته باشید که این حوله‌ها را می‌توانید با گرماژ و سایزهای مختلفی از مجموعه لطیفان خریداری کنید. جنس این حوله‌های بسیار نرم و لطیف است و در پروسه تولید آن‌ها پارچه‌های بی‌بافت باکیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

از ویژگی‌های مهم اساسی حوله های یکبار مصرف فست درای می‌توان به عدم جذب گرد و غبار و آلودگی‌ها، الیاف ضد حساسیت و کاملا بهداشتی، ضد باکتریایی، سازگار با بدن انسان و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن اشاره داشت. این حوله‌های به سرعت رطوبت را جذب کرده و فرآیند خشک کردن را تسریع می‌بخشند. به دلیل استفاده از الیاف نرم و لطیف آنتی‌آلرژی، افرادی با پوست‌های حساس هم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. 

 

بیشتر بخوانید: چرا حوله یکبارمصرف برای هتل تهیه کنیم؟

 

وزن این محصول بسیار سبک بوده و حمل و جا به جایی را آسان کرده است. از طرفی به دلیل عدم جذب پرز و مو، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. حوله یکبار مصرف فست درای به دلیل ویژگی‌های خاص خود نه تنها در هتل‌ها و مراکز اقامتی، بلکه در کلینیک‌های درمانی و زیبایی، سالن‌های بدنسازی، ماساژ، قطار و هواپیما و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

جهت تهیه انواع حوله یکبارمصرف در انواع کیلویی، جعبه ای، رولی و... به دسته بندی محصولات برند فست درای ما مراجعه فرمایید.

دمپایی هتلی

دمپایی هتلی

دمپایی هتلی از دیگر لوازم مورد نیاز در پک‌های بهداشتی مراکز اقامتی و هتل ها است. این دمپایی‌ها اغلب به منظور رعایت بهداشت و راحتی مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرند. لطافت بالا، ضد آب، ضد لغزش، وزن سبک، حجم کم، قیمت پایین، دوام مناسب و... تنها بخشی از ویژگی‌های دمپایی هتلی است. اغلب این دمپایی ها گشاد و سبک است. به همین دلیل افراد در حین استفاده و راه رفتن خسته و اذیت نمی‌شوند. 

با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، حساسیت ها و آلرژی‌های پوستی، ارائه دمپایی هتلی در مراکز اقامتی به منظور رعایت اصول بهداشت و همچنین جلوگیری از انتقال بیماری‌ها و آلودگی‌ها بسیار مهم و ضروری است. در نتیجه قرار دادن این محصول در پک بهداشتی هتل می‌تواند منجر به تجربه عالی اقامت و رضایت افراد شود. 

مسواک و خمیر دندان هتلی

پک های مسواک و خمیر دندان هتلی اغلب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. معمولا خمیر دندان‌های موجود در این پک‌ها 7 گرم بود و مسواک‌ها با مدل اکونومی ارائه می‌شوند. تنوع رنگی این مسواک‌ها بالا بوده و می‌توانید آن‌ها را با قیمت های بسیار مناسبی خریداری نمایید. مسواک و خمیر دندان هتلی قطعا از مصرفی‌ترین اقلام بهداشتی در مراکز اقامتی و هتل‌ها هستند. مسواک‌های موجود در این پک‌ها اغلب می‌توانند برای چندین روز اقامت قابل استفاده و پاسخگوی نیاز افراد باشند. 

خرید لوازم پک بهداشتی هتلی

خرید لوازم پک بهداشتی هتلی

در این مقاله به مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم بهداشتی مصرفی در هتل‌ها و مراکز اقامتی اشاره شد. دقت داشته باشید که خرید هر یک از اقلام به صورت جداگانه و ساخت پک بهداشتی منحصر به فرد برای هتل وجود دارد. مجموعه لطیفان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید و ارائه محصولات یکبار مصرف بهداشتی با کیفیت‌های بسیار بالا می تواند شما را در این مسیر یاری کند. 

تمامی محصولات ارائه شده در مجموعه لطیفان با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا بر اساس استانداردهای بهداشتی تولید و عرضه می‌شوند. مواد اولیه به کار رفته در پروسه تولید این کالاها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل استفاده از آن‌ها سبب بروز حساسیت و آلرژی‌های پوستی نمی‌شود و از انتقال آلودگی‌ها و بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. 

با این وجود، برای رفاه حال شما عزیزان، ما تمامی این محصولات بهداشتی با قیمت‌های استثنایی و بسیار مناسب در دسترس شما قرار می‌دهیم. شما می توانید این محصولات را در تعداد و سایزهای مورد نظر خود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در زمان انتخاب و خرید محصولات بهداشتی برای ساخت پک‌های بهداشتی هتلی حتما به ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها دقت داشته باشید.

 

نظرات (0)
برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید